ICT-YLLÄPITO JA TUKIPALVELUT.

Palveluvalikoimaamme kuuluu keskeisenä ICT-tukipalvelut asiakkalle. Tukipalveluilla mahdollistetaan yrityksesi toimintaympäristön korkea käytettävyys ja nopea avun saaminen jos jotakin yllättävää tapahtuu. Olemme tehneet valmiit palvelupaketit, jotka soveltuvat eri kokoiselle yrityksille, mutta tarvittaessa räätälöimme juuri sinun yritykselle sopivan palvelukokonaisuuden.




Palvelusopimusmallit: Toteutus
Projektimallit Tuntihinnoittelu yksittäisen projektin mukaan
Palvelupaketti Kiinteällä kuukausihinta käyttäjien lukumäärän mukaan.
Räätälöity Sovitaan erikseen asiakkaan tarpeita vastaavat palvelut.
Palvelua jokaiselle yritykselle.

Palvelupaketit kuukausiveloituksella


Palvelupaketti - S
- Helpdesk-palvelu
- Etätukipalvelu
- Ohjelmistojen ja päivitysten hallinta

Palvelupaketti - L
- Helpdesk-palvelu
- Etätukipalvelu
- Ohjelmistojen ja päivitysten hallinta
- Työaseman varmuuskopiointi
.

Paikanpäällä käynti tarvittaessa viimeistään seuraavana työpäivänä (NBD), veloitus käytetyn ajan mukaan sopimushinnalla. Tukipalvelut ovat saatavilla sekä Mac- ja Windows- laiteympäristöille. Verkkolaitteiden valvonta ja ylläpito on liitettävissä palvelupaketteihin.



Varmistuspalvelu.

Datan palautusmahdollisuus on kriittinen tekijä yritystoiminnan jatkuvuuden turvaamisen kannalta, kun vahinko sattuu. Uhkina ovat mm. laitteen fyysinen hajoaminen, varkaus, fyysinen vahinko, käyttäjän virheet ja yhä yleistyvät kiristyshaittaohjelmat (Ransomware). Kun kiristysohjelma on ujutettu koneeelle, se salaa kaiken tiedon ja tekijä vaatii lunnaita. Tällöin käytännössä ainoa tehokas selviytymiskeino on palauttaa tiedot varmuuskopiosta, joka ei ole suoraan työasemassa oelva ulkoinen levy. Varmistuspalvelu soveltuu sekä Mac- ja Windows työasemille että palvelimille.

"Etäturva - Tera" - Myös rajoittamattomana!

Mac- ja Windows työasemille soveltuva varmistuspalvelu. Tiedot tallennetaan suomalaiselle palvelimelle salatusti ja tietoturvallisesti. Nopeat tietoliikenneyhteydet konesaliiin mahdollistaa myös nopean palautuksen tarvittaessa.



ICT-kartoitus

Kartoituksessa suoritetaan laite ja verkkoympäristön kartoitus. Luodaan perusdokumentaatio asiakkaan ICT-infrasta. Dokumentista selviää ICT-ympäristön nykytila ja havaitaan mahdolliset epäkohdat ja kehitystarpeet. Kartoitus on osa elinkaaripalveluja, jolla mahdollistetaan palveluiden jatkuvuus ja kehitys. Samassa yhteydessä voidaan asentaa tarvittavat hallintaohjelmistot laitteille, jos kartoitus on osa ICT-ylläpitopalvelujen käynnistämistä.

Konsultointi ja projektipalvelut

Asiantuntijamme ovat käyettävissä erilaisissa tietoteknisissä kehitys- ja muutoshankkeissa. ICT-projektipäällikkö palveluna on konsepti, jossa ammatitaitoinen projektihenkilö toimii asiakkaan apuna esimerkiksi kehtys- ja käyttöönottoprojekteissa. Ulkoistettu projektipäällikkö on lisäresurssi, jota voidaan käyttää tarpeen mukaan. Palvelu on sunnattu erityisesti asiakkalle, joilla ei ole omaa IT-henkilöstöä tai joukkoon tarvitaan väliaikaisesti vahvistuksia.



Ota yhteyttä