Adobe Document Cloud
Täysin digitaaliset työnkulut.
Adobe Document Cloud on suojattujen digitaalisten dokumenttiratkaisujen täydellinen portfolio, joka nopeuttaa liiketoimintatapahtumia kokonaan digitaalisten työnkulkujen ansiosta. Siihen sisältyvät Acrobat DC ja eSign-palvelut sekä web- ja mobiilisovellukset, jotka integroituvat käytössä oleviin dokumenttiprosesseihin, tuottavuussovelluksiin ja järjestelmiin.
Tehosta liiketoimintaasi Adobe Document Cloudin sähköisillä allekirjoituksilla. Soita 010 230 7310 niin kerromme lisää.
Mikä on Adobe Document Cloud?
Adobe Document Cloud yhdistää täysin uuden Adobe Acrobat DC:n tehon kaikkiin verkkopalveluihin, joita tarvitaan dokumenttien luontiin, muokkaukseen, allekirjoitukseen ja lähetykseen ja seurantaan millä tahansa laitteella. Pääset vihdoinkin eroon hitaista ja turhauttavista prosesseista — ja saavutat nopean ja stressittömän tavan dokumenteilla työskentelyyn.
Mikä on Acrobat DC?
Acrobat DC on täysin uudistettu tietokoneversio maailman parhaasta PDF-ratkaisusta. Siihen sisältyy mobiilisovellus, joten voit täyttää, allekirjoittaa ja jakaa PDF-tiedostoja millä tahansa laitteella. Document Cloud -palvelujen avulla voit luoda, viedä ja jäljittää PDF-tiedostoja mistä tahansa — ja säilyttää yhteyden viimeisimpiin tiedostoihisi kaikissa laitteissasi.
Toimisto on yhtä mobiili kuin sinäkin.
Acrobat DC ja Document Cloud -palvelut ovat täynnä työkaluja, joita tarvitset PDF-tiedostojen muuntamiseen, muokkaukseen ja allekirjoitukseen. Se on yhtä mobiili kuin käyttäjänsä. Voit aloittaa dokumentin toimistossa, muokata sitä junassa ja lähettää sen hyväksyttäväksi olohuoneestasi — saumattomasti, yksinkertaisesti ja muuttamatta työn tahtia.
Muokkaa mitä tahansa tiedostoa milloin tahansa.
Tästä lähtien aikaa ei tarvitse hukata uusien dokumenttien luontiin alusta alkaen. Voit sen sijaan käyttää lähtökohtana olemassa olevaa paperidokumenttien tai PDF-tiedostojen sisältöä. Tee muutokset suoraan PDF-tiedostoon tai vie Microsoft Office -muotoon. Teet ne luonnollisesti tietokoneessa, selaimessa tai mobiililaitteessa.
Acrobat DC ja Office.
Yhdistämällä Acrobat DC:n Officeen voit vähentää aikaa, jota organisaatio käyttää tavanomaisiin tehtäviin, kuten yrityksen dokumenttien luontiin, muokkaukseen uudelleenkirjoitukseen, uudelleenmuotoiluun ja suojattuun jakamiseen. Acrobat DC:n avulla voi nopeasti koota sisältöä erilaisista lähdetiedostoista ja siirtää sisältöä Microsoft-sovellusten, kuten Wordin, Excelin ja PowerPointin, välillä. Kun käytetään Acrobat DC:tä ja Officea yhdessä, voidaan välttää turhautumista, jota liittyy eri tiedostotyyppeinä tallennetun sisällön käsittelyyn. Näin työntekijöiden aikaa vapautuu tärkeämpiin tehtäviin.
Hyödynnä Office 365 -sovellusta tehokkaammin yhdessä Acrobat DC:n ja PDF-palveluiden kanssa.
Sadat miljoonat Microsoft Office -käyttäjät muuntavat PDF-tiedostoja joka päivä. Nyt viimeisimpien Adobe Acrobat Document Cloudin ja Microsoft Office 365:n integrointien ansiosta käyttäjät pääsevät eroon PDF-muunnosten aiheuttamasta sekaannuksesta. Sen sijaan he voivat käyttää PDF-työkaluja ja -työnkulkuja suoraan päivittäin käyttämissään Microsoft Office -sovelluksissa, kuten Office 365, SharePoint ja OneDrive.Nämä integroinnit ovat käytettävissä Acrobat DC -tilauksella, joten voit nyt todella maksimoida olemassa olevia investointejasi Microsoft-tuotteisiin. Saat käyttöösi PDF-palveluintegrointeja, joiden käyttö on vaivatonta, ja lisäät työryhmän tuottavuutta — samalla kun varmistat dokumenttien suojauksen pilvipohjaisen tallennuksen avulla.
Sähköiset allekirjoitukset.
Kaikkialla Acrobat DC tuo sähköiset allekirjoituspalvelut yli miljardiin laitteeseen eri puolilla maailmaa. Nyt kuka tahansa voi laillisesti allekirjoittaa dokumentteja sormella kosketuspohjaisella laitteella — tai muutamalla napsautuksella selaimessa. Acrobat DC on enemmän kuin yksinkertainen allekirjoitussovellus. Sen avulla myös allekirjoitettujen dokumenttien lähetys, jäljitys ja tallennus käy kätevästi.
Pidä liiketoiminta käynnissä millä tahansa laitteella.
Adobe Document Cloudin tehokkaat mobiilisovellukset helpottavat asiakkaiden liiketoimintoja kanssasi. He voivat käyttää samoja näyttöjä kuin muidenkin sovellusten kanssa. Työntekijöillä on tarvitsemansa vapaus ja näkyvyys liiketoimintojen nopeutukseen eri tietokoneilla ja laitteilla.