Työ sujuu Acrobatilla.

Adobe Acrobatin avulla säilytät yhteydet työryhmääsi yksinkertaisilla työnkuluilla tietokoneella, mobiililaitteilla ja webissä - eikä työskentelypaikalla ole väliä.

Älykkäämpi työskentely keskeisillä yritys­sovelluksilla.

PDF-tiedostoja voi luoda helposti ja lähettää ne sähköisesti allekirjoitettavaksi suoraan Microsoft 365:stä. Ne voi muuntaa muokattaviksi Word-, Excel-, PowerPoint- tai RTF-tiedostoiksi. Microsoft Teamsissa voi luoda, lähettää, järjestellä ja suojata PDF-tiedostoja. Acrobat Prossa voidaan Microsoft OneDrivessa, Google Drivessa, Boxissa tai Dropboxissa käyttää, muokata ja tallentaa tiedostoja.

Vertaansa vailla oleva tietoturva. 

Acrobatin maailmanluokan PDF-tietoturva, luotettavuus ja saavutettavuus on toteutettu sovellussuojauksella, maailmanluokan pilvi-infrastruktuurilla ja sisällönhallinnan työkaluilla kuten salauksella, sertifioinnilla ja editoinnilla. Voit olla rauhassa kun tiedät, että tietosi ovat hyvissä käsissä. PDF-pohjaisia hyökkäyksiä voidaan lisäksi vähentää sisäänrakennetuilla suojauksilla ja yritystason tietoturvatekniikoilla, kuten sandbox-tekniikoilla, vuotojen suojauksella ja koodinpuhdistuksella.

Sähköiset allekirjoitukset digitaalisten asiakirjojen työnkulkuihin.

Liiketoiminnan työnkulkua voi nopeuttaa sähköisillä allekirjoituksilla, seuraamalla hyväksyntöjä reaaliajassa, pyytämällä luotettavia sähköisiä allekirjoituksia useilta allekirjoittajilta yhdellä sopimuksella, luomalla verkkolomakkeita sähköisten allekirjoitusten keräämiseen ja hyväksymällä maksuja Braintreen avulla (jos saatavilla).

Säästä aikaa Acrobat AI:lla

Adobe Acrobatissa on uusia tekoälyominaisuuksia, joita voit hyödyntää esimerkiksi selataksesi nopeasti pitkää ja monimutkaista PDF-sisältöä, saadaksesi vastauksia kysymyksiisi tai luodaksesi yhteenvedon useammasta aineistosta. Tekoälyavustaja tukee useita eri dokumenttityyppejä ja toimii niin tietokoneella kuin Acrobatin mobiiliversiossa. Saatavilla toistaiseksi vain englanniksi.

Yksinkertaista lisenssien hallintaa ja ostamista.

Määritä, uudelleenmääritä, poista ja seuraa lisenssejä muutamalla napsautuksella verkkopohjaisen Adobe-hallintakonsolin avulla ja lisää uusia käyttöoikeuksia aina kun niitä tarvitaan. Yhdistä kaikki Adobe-tilaukset yhteen VIP-sopimukseen ja seuraa kaikkia Adobe-lisenssejä yhdessä paikassa.

Kysy lisää Adobe asiantuntijoiltamme.

Ota yhteyttä

Katso video Acrobatilla työskentelystä.

Ota yhteyttä Adobe-asian­tuntijoihimme. Löydetään yhdessä
yrityksel­lesi sopiva ratkaisu Adoben parissa.

Adobe Acrobat Pro

alk. 29.75 €/kk/lisenssi

Yli viisi miljoonaa yritystä eri puolilla maailmaa luottaa Acrobat -ohjelmistoon. Niissä luodaan ja muokataan PDF-tiedostoja, muunnetaan niitä Microsoft Office -muotoon ja tehdään paljon muuta. Etätyöskentelyyn tarvitaan työkalut, jotka mahdollistavat yhteistyön. Edistä liiketoimintaasi ja valitse Acrobat — ja siirry sitten toteutukseen.

Ota yhteyttä

Miksi MacPeople?

Sertifioiduilta Adobe-asiantuntijoiltamme saat aina henkilökohtaista palvelua sekä neuvoja optimaaliseen lisenssien hallintaan ja hankintaan. Mikäli haasteita ilmenee, Platinum -jälleenmyyjänä meillä on tarvittaessa suorat kontaktit Adobeen ongelmien ratkaisemiseksi.

Tarjoamme helpon laskutuksen ja yhden koontilaskun lukuisten luottokorttiveloitusten sijaan. Adobe-lisenssit on myös mahdollista sisällyttää leasing-sopimuksiin ja maksaa osissa, kuten muutkin yrityksen työvälineet.

Ota rohkeasti yhteyttä Adobe-asiantuntijoihimme, niin suunnitellaan teidän tarpeisiinne paras sovellusten kokonaisuus ja lisensointimalli!