Varjosta valoon!

Nyt on käsillä hieno hetki, sillä tästä käynnistyy MacPeoplen uusi aikakausi.

Aina on ollut selvää, että meidän palvelumme ja osaamisemme on meidän asiakkaillemme tärkeää. Nyt on aika tehdä siitä toden teolla MacPeoplen valtti ja kilpailuetu.

Kaikki, mitä me päivittäisessä työssä teemme, rakentaa mielikuvaa MacPeoplesta. Kaikki on markkinointia: jokainen asiakaskohtaaminen, palveluiden kattavuus ja sujuvuus, tuoreen verkkokaupan käyttökokemus ja niin edelleen. Tässä kokonaisuudessa yksi osa on se, millaista markkinointiviestintää me teemme. Näihin elementteihin saat katsauksen seuraavilla sivuilla.

Yhteinen päämäärä

Hienon ilmeen ja viestintätavan lisäksi on tärkeää, että meillä kaikilla on yhteinen päämäärä. Se on itse asiassa kaikkein tärkeintä. Lähdetään siis yhdessä tavoittelemaan MacPeoplelle entistä parempaa tunnettuutta ja hyvää mainetta. Tavoitteena on palvella nykyisiä asiakkaita entistä paremmin, jotta meihin osataan ja halutaan ottaa yhteyttä, kun tarvitaan ammattitaitoista ja luotettavaa kumppania.

Voisi muuten yhtäkkiä ajatella, että palveluiden ja laitteiden toimittaminen on meidän juttu. Tavallaan onkin, mutta juju piilee vieläkin syvemmällä. Juju on siinä lisäarvossa ja hyödyssä, jota asiakas saa meidät valitessaan. Siksi meidän työmme on pitää asiakkaan rattaat pyörimässä. Meidän työmme on asiakkaan mielenrauha.

Jukka Kohonen, CEO